Case: K-Citymarketin sisältömarkkinointi


Työssäni Kaleva Median markkinointisuunnittelijana pääsen räätälöimään kokonaisvaltaisia markkinointiratkaisuja asiakasyrityksillemme sekä suunnittelemaan heille mm. sisältö- ja digimarkkinointia. Yksi asiakkaistani on K-Citymarket Rovaniemi, jolle lähdettiin keväällä 2021 tekemään suunnitelmallisesti ja säännöllisesti somea.

Alun perin olin projektissa mukana sisällöntuottajana, eli tuotin ja optimoin sisältöjä suunnitelman pohjalta: kävin kaupalla kuukausittain valokuvaamassa, tuotin tekstisisällöt postauksiin, editoin kuvat sekä tuotin mainostajan artikkeleita. Työnkuvani muututtua tehtäväni on nykyisin vetää projektia, suunnitella sisältöjä sekä digimainonnan toimenpiteitä, analysoida tuloksia ja sparrata asiakkaan sometekemistä kuukausittain. 

Tässä pari Citymarketille tuottamaani artikkelia:
Alla myös esimerkkejä laatimistani somesisällöistä (kuvat suurenevat klikkaamalla):

    

 

 
Tulokset projektissa ovat olleet poikkeuksellisen hyvät: tavoitelluissa kohderyhmissä on saatu kovaa kasvua, somekanavat tavoittavat ja sitouttavat ihmisiä moninkertaisesti ja yhteistyökin toimii superisti. Suunnittelemani artikkelit ovat myös tavoittaneet tuhansia lukijoita ja poikineet kaupalle paljon yhteydenottoja.

On aina ihanaa, kun asiakas on tyytyväinen, mutta entistä ihanampaa se, että myös asiakas on sitoutunut projektiin ja kuuntelee ehdotuksia herkällä korvalla. Puolin ja toisin on siis oltu tosi tyytyväisiä tekemiseen.


Jos vastaavanlaiset palvelut kiinnostavat omaa yritystäsi, ota yhteyttä täällä.

Kommentit

  1. Tuo on varmasti ollut mielenkiintoinen projekti. Meidän tuttu itse työskentelee myös yrityksessä, jossa parhaillaan he tekevät mainosta. Vielä täytyisi joku löytää mainosten viimeistelyyn. https://toast.fi/fi/

    VastaaPoista

Lähetä kommentti